بهترین مارک فریزر صندوقی

برای نگهداری انواع بستنی و خوراکی در فروشگاه های بزرگ و کوچک از فریزر صندوقی استفاده می شود که در لیتراژ های مختلف متناسب با فضا و محیط مغازه ی شما در صنایع برودتی آرامیس مارکت با بهترین متریال ساخت، تولید وعرضه می شود

آرامیس مارکت
آرامیس مارکت

فریزر صندوقی

یخچال بستنی که به شما عملکرد انجماد قابل اطمینان را ارائه می دهد، وسیله ای ایده آل برای هر خانه و فروشگاه است. شما می توانید آرامش خاطر داشته باشید زیرا کمپرسور بسیار کارآمد، از  سالم بودن بستنی و مواد غذایی، خوراکی هاو... شما اطمینان حاصل می کند.

فریزر صندوقی دارای طراحی داخلی است که برای مصرف بهینه انرژی بسیار کارآمد است. طراحی داخلی این فریزر صنعتی به شما امکان می دهد در مدت زمان کوتاهی غذای مناسب را پیدا کنید و همچنین باعث صرفه جویی در هوای سرد برای پس انداز پول خود شوید. یکی از پرکاربردترین خرید هایی که برای فریزر صندوقی می شود در مغازه های سوپر مارکت و هایپر ماکت ها، برای نگهداری بستنی است

عشق به بستنی قسمت بزرگی از زندگی کودکان ماست. بیایید با آن روبرو شویم ... همه زندگی ما. چه کسی بستنی را دوست ندارد؟ از هر سن و سالی که باشد، بچه ها و بزرگسالان با قدم زدن در بستنی که در دست دارند لذت می برند.

در طول تابستان ، یکی از پر رونق ترین مشاغل در بسیاری ازشهرهای ما فروش بستنی است. اگر قصد فروش بستنی را به صورت تجاری دارید، به یک فریزر اختصاصی احتیاج دارید.

یخچال بستنی با درجه تجاری به شما امکان می دهد آنچه را که به مشتریان خود ارائه می دهید به راحتی نمایش دهید تا بتوانید فروش خود را افزایش دهید. تبلیغات منوی بستنی خود به کمک یخچال فریزر  می تواند باعث شود که تجارت شما در مدت کوتاهی اوج بگیرد.

این فریزر ها با فراهم سازی فضایی مناسب و جادار در فروشکاه های بزرگ وکوچک انتخاب بسیار خوبی برای نگهداری انواع نحصولات غذایی و خوراکی و بستنی می باشد که در لیتراژ های 300، 400، 500، 600 و 650 تولید می شود.

همچنین بخوانید: یخچال تاپینگ بستنی

قیمت فریزر صندوقی

معرفی بهترین مارک فریزر صندوقی

  • فریزر صندوقی الکترواستیل

  • فریزر صندوقی برفاب

  • فریزر صندوقی مجیک

  • فریزر صندوقی کینو

  • فریزر صندوقی هیمالیا

فریزر صندوقی الکترواستیل

یکی از بهترین تولید کنند گان فریزر صندوقی، فریزر بستنی  الکترواستیل می باشد که برای نگهداری و حفظ انواع محصولات غذایی در تمامی فروشگاه های بزرگ و کوچک مانند سوپرمارکت ها، هایپر مارکت هاو فروشگاه های  زنجیره ای مورد استفاده قرار می گیرد که دارای روشناییLED برای در دیدرس قرار گرفتن محصولات داخل فریزر صندوقی ویژگی مناسبی است

فریزر بستنی الکترواستیل

قیمت فریزر صندوقی الکترواستیل

فریزر صندوقی برفاب

یخچال بستنی برفاب با داشتن کمپرسور های باکیفیت و قدرتمند جز بهترین فریزر صندوقی های ممکن در کشور می باشد و این دستگاه با حچم  ۳۱۰ لیتر قابلیت گنجایش انواع بستنی و محصولات می باشد. برای سهولت جابه جایی چرخ های در قسمت پایین دستگاه تعبیه شده است.

قیمت فریزر صندوقی برفاب

قیمت یخچال بستنی برفاب        

فریزر صندوقی مجیک

فریزر بستنی مجیک با داشتن ظرفیت ۲۵۰ لیتر مناسب جهت نگهداری انواع محصولات غذایی، محصولات منجمد شده می باشد.این محصولات مناسب برای مکان های گرمسیری می باشد که رده انرژی این محصول A می باشد.

قیمت فریزر صندوقی مجیک

فریزر صندوقی هیمالیا

یخچال فریزر صندوقی  گزینه ای مناسبی برای نگهداری انواع محصولات شما در فروشگاه ها و همچنین منازل می باشد که فریزر صندوقی هیمالیا دارای  طول ۱۲۰ و عرض ۶۰ سانتی‌متر می‌باشد. و دارنده ی ،عایق آلومنییوم ، درجه انجماد تا ۲۱-، کمپرسور ویژه مناظق گرمسیر می باشد.

قیمت فریزر خانگی هیمالیا

قیمت فریزر صندوقی هیمالیا

فریزر صندوقی کینو

یخچال فریزر صندوقی کینو در ۳ مدل ۲۸۰، ۴۳۰ و ۵۰۰ لیتری تولید می شود. و دارای  رده انرژی A بوده ورنج دمایی محصولات در بازه ۱۰- الی ۲۴- بوده که این اطمینان را حاصل می کند مواد غذایی به بهترین نحو نگهداری وعرضه می شود و می توان به این نکته اشاره کرد که یکی فریزر صندوقی های برتر ایران است.

قیمت فریزر صندوقی کینو

قیمت یخچال و فریزر بستنی کینو

 

نحوه خرید و ارسال محصول

صنایع برودتی آرامیس مارکت با کارنامه ای بسیار درخشان در زمینه ساخت فریزر صندوقی، یخچال بستنی، فریزر بستنی و همچنین همکاری با شرکت های مطرح و بزرگ ایرانی و خارجی برای تامین تجهیزات و تاسیسات این نوع فریزر صنعتی مفتخر است در کنار شما مشتریان محترم باشد.
که تمامی یخچالهای صنایع برودتی آرامیس مارکت  دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۵سال خدمات پس از فروش می باشند این شرکت این امکان را برای مشتریان فراهم کرده که از طریق تماس با کارشناسان ما سفارش شما ثبت شود و مانیز از طریق باربری محصول فوق را به سراسر کشور از جمله شیراز، اصفهان، مشهد، تهران از جمله کشورهای همسایه مانند عراق ارسال میکنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش سایت تماس بگیرید. 

تماس بگیرید