نحوه کار دستگاه بستنی ساز چگونه است؟

در این مقاله قصد داریم به نحوه کار دستگاه بستنی ساز بپردازیم که به راحتی بتوانید در فروشگاه خود از داشتن یخچال بستنی قیفی برای درآمد بیشتر بهره مند شوید بنابراین ادامه مطلب را از دست ندهید.

آرامیس مارکت
آرامیس مارکت

دستگاه بستنی ساز صنعتی در انواع مختلفی تولید شده است که صنایع برودتی آرمیس مارکت افزون بر محصولات تولیدی خود، دستگاه بستنی ساز ایستاده و رومیزی را در انواع ایرانی و خارجی همراه با ضمانت نامه کتبی برای شما ارسال می کند تا بتوانید به کسب کار خود را در فروشگاه های بین راهی، کافی شاپ، قنادی، لبنیاتی و بستنی و آبمیوه فروشی رونق دهید. در ادامه به تعریف دستگاه بستنی ساز و طرز کار آن می پردازیم با ما همراه باشید.

طرز تهیه بستنی قیفی

دستگاه بستنی ساز قیفی

از طریق بستنی ساز صنعتی می توانید بستنی های خوشمزه در طمع های مختلف تولید کنید و به مشتریان خود بستنی با کیفیت تحویل دهید که هیچ گونه اسانسی مثل بستنی های کارخانه ها ندارد و با میوه های طبیعی درست می شود که همین امر موجب محبوبیت دستگاه بستنی ساز بین مردم می شود.

طرز کار دستگاه بستنی ساز صنعتی

مشخصات فنی دستگاه بستنی ساز 

ابعاد ۷۵×۹۳×۱۶۵
تعداد مخزن دو مخزن
جنس بدنه استیل
قدرت کمپرسور ۲و ۱/۵ اسب
برق تک فاز و سه فاز
موتور بیتزر آلمان
گنجاش مخازن ۲۴ لیتر
جنس پارو PVC

نحوه راه اندازی بستنی ساز قیفی به چه صورت است؟

لازم به ذکر است که نصب و راه اندازی یخچال بستنی قیفی بسیار راحت می باشد. و شما در هنگام خرید از شرکت آرامیس مارکت از این موضوع خاطر جمع باشید که نصاب و متخصص در محل حضور دارند و به شما نحوه کار صحیح با دستگاه را آموزش می دهند تا دچار مشکل نشوید.

نحوه کار و طرز دستگاه بستنی ساز قیفی

قیمت دستگاه بستنی ساز

در ابتدا لازم ات اینکه را در نظر داشته باشید که طرز کار هر دستگاهی با توجه قدرت آن، شرکت تولید کننده و قطعات بکار رفته متفاوت می باشد که در ادامه این مقاله انواع قطعات کار شده نیز می پردازیم، دستگاه بستنی ساز در انواع دو جداره و سه جداره تولید می شود که ظرفیت های بالای این دستگاه در مدل سه جداره هستند و برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی و سرما بین جداره ها از عایق تزریق فوم استفاده شده است. برای تولید بستنی بایدابتدا مایع آن را که شامل شیر، شکر، وانیل، استایبلایزر و...است استفاده کرد و این دستگاه شیر را تا دمای 60 درجه حرارت می آورد و بعد از اینکه مایع بستنی به دمای 85 درجه رسید که البته لازم به ذکر است که این دستگاه دارای سیستم خنک کننده و گرم کننده می باشد که برای خنک کردن از کمپرسور بهره می برد این دستگاه دارای بدنه ی بسیار مستحکم می باشد که اگر با اجسامی برخورد کرد دچار مشکل، ساییدگی و ضربه نشود.بعد از اینکه بستنی به راحتی با دستگاه تولید شد، بستنی ساز دارای شیر تخلیه مقاوم و با کیفیت مرغوب که استیل ضد زنگ و اهرمی می باشد که بستنی های خوشمزه را تحویل شما می دهد که در مقابل مشتری در داخل ظرف یا وافل ریخته می شود. و نکته ی مثبت این دستگاه ها این است که دارای سیستم شستشوی اتوماتیک می باشد و بعد از هر دوره ی بستنی مخزن شسته و تمیز شده و در نهایت طعم بستنی بهتر می شود. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دارای موتور گیربکسی، قدرتمند و کم صدا
  • مجهز به برق تک فاز یا سه فاز
  • امکان استفاده از ترموستات
  • درای نمایشگر دیجیتالی
  • دارای بدنه و مخزن استیل همراه بهترین ایزولاسیون
  • مجهز به شیر تخلیه و شیر اطمینان
  • امکان تهیه‌ی بستنی در طعم‌های مختلف از جمله وانیلی، شکلاتی و یا شیری به‌صورت ساده و یا با حاشیه‌ی ژله‌ای رنگی
  • دارنده ی کمپرسو برای خنک کردن مواد بستنی
  • راه اندازی و نصب راحت

انواع یخچال بستنی ساز قیفی

قیمت دستگاه بستنی ساز قیفی

بستنی ساز تک قیف و سه قیف موجود هستند و این مجموعه انواع بستنی ساز های ایرانی از جمله بستنی ساز شمس و بستنی ساز نیکنام و در مدل های خارجی می توان به بستنی ساز کاتابریکا و بستنی ساز براس اشاره کرد، را به فروش می رسانند.

اجزای اصلی بستنی‌ساز چیست؟

  • مخزن استوانه‌ای
  • همزن 
  •  محفظه 

محفظه و مخزن استوانه‌ای:قسمتی از دستگاه که مواد بستنی در آن قرار می‌گیرد، محفظه اصلی می باشدو محفظه داخل مخزن خارجی نگه داشته و قرار می گیرد.

همزن دستگاه: در قسمت مرکز محفظه اصلی همزن ثابت می باشد همزن توسط موتور الکتریکی کوچکی هدایت می‌شود که نیروی خارجی تأمین می‌کند و ممکن است در برخی از مدل‌ها از طریق باتری کارکند.

قیمت بستنی‌ساز

همانطور که ذکر شد این دستگاه در مدل های مختلفی تولید می شود که برای قیمت بستنی ساز  عواملی چون شرکت سازنده، تک فاز و سه فاز بودن، قدرت موتور، تک قیف و سه قیف بودن، ظرفیت تولید و نوع برق مصرفی حائز اهمیت می باشد برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت بروز کارشناس فروش تماس بگیرید.

تماس بگیرید