تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی کافی شاپ

در این مقاله قصد داریم به لیست انواع تجهیزات کافی شاپ بپردازیم تا بتوانید یک کافی شاپ، کافه رستوران شیک و مجهز برای کسب و کار راه اندازی کنید، برای بدست آوردن وسایل کافیشاپ ادامه مطلب را از دست ندهید.

آرامیس مارکت
آرامیس مارکت

افتتاح یک کافی شاپ آسان نیست، اما فهرست دقیق تجهیزات کافی شاپ می تواند شما را برای موفقیت را در این زمینه ایجاد کند، در ابتدا برای راه اندازی کافی شاپ موفق، لیست انواع تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ را آماده کنید، علاوه بر خرید یخچال ایستاده برای نگهداری از نوشیدنی های سرد باید انواع تجهیزات صنعتی را خریداری کنید تا بتوانید انواع نوشیدنی های سرد گرم، بستنی، میان وعده ها و سرو انواع غذاهای فست فودی و...برای شمتری های خود عرضه کنید در واقع دستگاه های کافی شاپ همچنین شامل چیزهایی هستند که برای پشتیبانی از منوی شما لازم است، حتی اگر مربوط به قهوه نباشد! همانطور که می دانیداکثر کافی شاپ ها انواع صبحانه، ناهار و میان وعده ها را دارند با سایت آرامیس مارکت همراه باشید زیرا به وسایل مورد نیاز کافی شاپ کوچک و بزرگ پرداخته ایم.

صفر تا صد راه اندازی کافی شاپ و کافه رستوران

تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی کافی شاپ

  1. آبمیوه گیری صنعتی

  2. اسپرسوساز

  3. آسیاب قهوه

  4. فرصنعتی

  5. اجاق گازصنعتی

  6. ساندویچ ساز

  7. دستگاه گل خامه زن

  8. یخچال بستنی اسکوپی

  9. دستگاه بستنی ساز

  10. دستگاه شیکر برقی

  11. دستگاه مخلوط کن صنعتی

  12. یخساز

  13. شربت سرد کن

  14. یخ در بهشت ساز

دستگاه اسپرسوساز

قیمت قهوه ساز صنعتی

اولین قدم برای هر کافه ای، تهیه و آسیاب کردن دانه‌های قهوه است که برای تهیه قهوه های پرطرفدار است. مرحله دوم انتخاب یک دستگاه قهوه ساز است که به شما امکان می دهد آن دانه ها را به لاته، موکا، کاپوچینو و سایر نوشیدنی های خاص تبدیل کنید. این نوشیدنی‌های مبتنی بر اسپرسو نه تنها مشتریان را جذب می‌کنند، بلکه درآمد شما را بیش از فروش فنجان به فنجان قهوه ساده و سیاه افزایش می‌دهند، خرید دستگاه اسپرسوساز کارکرد کافی شاپ شما خواهد بود. از بهترین برندهای اسپرسو ساز می توان اسپرسو ساز نوا و اسپرسو ساز بیزرا اشاره کرد.

 آسیاب قهوه صنعتی

قیمت دستگاه آسیاب قهوه صنعتی

از آنجایی که اکثر کافی شاپ ها از دانه های آسیاب نشده برای تهیه تازه ترین قهوه ممکن استفاده می کنند، بهتر است یک آسیاب قهوه صنعتی را به لیست تجهیزات کافی شاپ خود اضافه کنید. سرمایه گذاری روی آسیاب مناسب می تواند تفاوت در طعم و عطر قهوه یا اسپرسوی شما ایجاد کند.این تجزیه و تحلیل عمیق از بهترین آسیاب های قهوه تجاری را بررسی کنید تا دستگاهی را پیدا کنید که نیازهای فروشگاه شما و بودجه شما را برآورده کند، آسیاب قهوه بیزرا و آسیاب قهوه سیدو جزء برترین برندهای این دستگاه هستند.

آبمیوه گیری صنعتی

تجهیزات کافی شاپ

یکی از تجهیزات کافی شاپ و تجهیزات آشپزخانه صنعتی بوده دستگاه آب میوه گیری می باشد، از دستگاه به منظور آب گیری انواع میوه و سبزیجات مانند پرتقال، سیب، هویچ، کرفس و... استفاده می شود، این دستگاه به نسبت دستگاه آب میوه گیری خانگی از قدرت وعملکرد بیشتر و بهتری می باشد که در رستوران ها، هتل ها، بستنی و آبمیوه فروشی، آشپزخانه های صنعتی کاربردی می باشد

فر صنعتی

هزینه راه اندازی کافی شاپ

فر صنعتی از نظر سوخت مصرفی در انواع، فرصنعتی گازی و فرصنعتی برقی تقسیم می شودجنس بدنه ی این فرصنعتی قنادی و همینطور سینی های تعبیه شده در دستگاه دارای جنس بدنه ی استیل بوده که از جنس عالی و طول عمر بالا برخوردار می باشد برای تهیه انواع غذاها به این دستگاه نیاز دارید.

تاپینگ بستنی (یخچال بستنی اسکوپی)

یخچال بستنی اسکوپی

یخچال تاپینگ بستنی یکی از تجهیزات ضروری آبمیوه بستنی فروشی، کافی شاپ ها داشتن می باشد که برای نگهداری وحفظ از انواع بستنی اسکوپی و... وهمچنین  به نمایش گذاشتن محصولات مغازه یا کافیشاپ مورد استفاده قرار می گیرد. تاپینگ میوه که به نام دیگر یخچال بستنی اسکوپی نامیده می شود از 6 لگن تا 22 لگن در صنایع برودتی آرامیس مارکت تولید وعرضه می شوند.

دستگاه بستنی ساز

قیمت دستگاه بستنی ساز قیفی

یخچال بستنی قیفی از جمله دستگاه هایی است که در بستنی فروشی ها، رستوران‌ها، و کافی شاپ ها کاربرد گسترده دارد تا در تولید بستنی با طعم، رنگ ، شکل و کیفیت مناسب در کم ترین زمان ممکن موثر باشد. بستنی ساز های تولید داخل جز دستگاه هایی با ویژگی های همچون کیفیت بالا، برند مطرح و دارای گارانتی معتبر می باشد.شما میتوانید انواع بستنی ساز تک قیف و سه قیف و همچنین بستنی ساز تک فاز و سه فاز را مجموعه با قیمت مناسب خریداری کنید.

انواع دستگاه بستنی ساز ایرانی

بستنی ساز شمس

بستنی ساز نیکنام

بستنی ساز حلیلت

مجوز کافی شاپ بانوان

اشتغال زنان در کافی‌شاپ‌ها ممنوع است. چنانچه متقاضی پروانه، خانم باشد یک مرد را به عنوان مباشر معرفی نماید.

لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ در بخش برودتی

قیمت یخچال ایستاده ویترینی

  • دستگاه یخ ساز
  • دستگاه یخ خرد کن و ساخت یخ پودر
  • یخچال ایستاده ویترینی

لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ در بخش سرو

  • ظروف سرو
  • لیوان و فنجان سرو
  • ماگ
  • نمکدان
  • دستمال سفره
  • ظرف مخصوص سس

فروش لوازم کافی شاپ دست دوم

لیست تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ در بخش شستشو

  • ماشین ظرف شویی
  • سینک ظرفشویی

قیمت وسایل و تجهیرات کافی شاپ

قیمت وسایل کافی شاپ دقسمت های مختلفی که ذکر شد متفاوت می باشد و بستگی نه نوع دستگاه، شرکت سازنده و.. می باشد شرکت آرامیس مارکت عرضه کننده انواع تجهیزات کافی شاپ می باشد که میتوانید از طریق تماس باما با کارشناس فروش صنایع برودتی آرامیس مارکت تماس بگیرید و لیست قیمت بروز تجهیزات کافی شاپ، کافه رستوران و سود کافی شاپ مطلع شوید.

تماس بگیرید