طرز تهیه بستنی وانیلی بدون ثعلب با دستگاه بستنی ساز
در این مقاله از سایت آرامیس مارکت قصد داریم به آموزش روش آسان بستنی خانگی بپردازیم برای آموزش بستنی وانیلی بدون ثعلب ادامه مطلب را از دست ندهید.
آرامیس مارکت
آرامیس مارکت

دستگاه بستنی ساز قیفی یکی از پولساز ترین و محبوب ترین دستگاه ها بین صاحبان فروشگاه و مغازه های قنادی، لبنیاتی، بستنی و آبمیوه فروشی و همچنین کافی شاپی ها می باشد، از آنجایی که بستنی قیفی بین عموم مردم بسیار پر طرفدار می باشد در تهیه ی این بستنی از درصد کمی از کره استفاده شده است که می توان گفت حدود 3-6 درصد کره دارندو اغلب در حضور خود مشتری تهیه شده و عرضه می شودمی توان گفت همه ی ما این دستگاه را در مقابل فروشگاه دیده ایم و بستنی قیفی خوشمزه را چشیده ایم. با سایت صنایع برودتی آرامیس مارکت همراه باشید تا به طرز تهیه ی بستنی قیفی برای مغازه آشنا شوید.

دستگاه بستنی ساز ارزان

دستگاه بستنی ساز قیفی

برای تهیه ی بستنی قیفی از دستگاه بستنی ساز قیفی استفاده می شود وبعد از تهیه ی بستنی حین خارج کردن بستنی می توان آن را درون وافل ها ریخت یا اینکه درون ظرفی طبق سفارش مشتری قرار داد، راه اندازی یک بستنی فروشی و تصمیم گیری در مورد تجهیزات بستنی فروشی که نیاز دارید می تواند بسیار سخت باشد. از فریزر صندوقی و فریزر خشک کن گرفته تا تاپینگ بستنی اسکوپی باید باکیفت عالی و قیمت مناسب تهیه کنید که در راستا شرکت آرامیس مارکت انواع دستگاه بستنی ساز را برای شما همراه ضمانت نامه کتبی به ارمغان می آرود. این دستگاه به صورت همزمان سرمایش ترکیب بستنی و مراحل کره گیریرا انجام می دهد به گونه ای که همزمان هوا دهی مناسب صورت می گیرد و  کریستال های یخ را در اندازه های بسیار کوچک نگه دارد یکی از مزیت هایی که این دستگاه این است که اگر میقدار بیشتری از کره که بالاتر اشاره کرد اتفاق بی افتد عمل کره گیری صورت می گیرد و کره اضفی از بستنی از بین می رود و می توان بلافاصله از این بستنی ها استفاده کرد این دستگاه ها در انواع و ابعادمختلفی تقسیم می شود که می توان در خانه و در فروشگاه برای کسب کار و مصارف شخصی شما کاربردی باشند

طرز تهیه ی بستنی وانیلی بدون ثعلب

مواد لازم برای طرز تهیه بستنی بدون ثعلب وانیلی
 شیر  1 لیوان
زرده‌ تخم مرغ  5 عدد 
 شکر 3/4 لیوان 
خامه  400 میلی لیتر 
 لوبیای وانیل  1 عدد
 وانیل مایع 1 قاشق چایخوری 
 نمک 1 پنس

طرز درست کردن بستنی خانگی وانیلی بدون ثعلب

مرحله اول: ابتدا شیر، شکر و نمک را روی حرارت میذاریم و هم میزنیم تا شکر حل شود سپس بعد از به جوش آمدن حرارت را کم می کنیم
مرحله دوم: حال، در یک کاسه ی بزرگ یخ ریخته و یه کاسه ی کوچکتر بروی آن قرار میدهیم ،داخل کاسه ی کوچکتر، دوبسته خامه رو می افزایم و باقاشق کمی هم میزنیم تا یکنواخت شود
اکنون زرده ها رو با قاشق کمی هم میزنیم و کمی از شیر داغ رو بهش اضافه میکنیم و همزمان ویسک میکنیم  از این روش به دلیل وارد کردن شوک به زرده ها استفاده می کنیم که هنگام افزدون آن به شیر داغ لخته نشود.

طرز تهیه ی بستنی خانگی

مرحله سوم: پس از آن زرده هارو به شیر داغ اضافه میکنیم و مرتب هم میزنیم لازم است که با حرارت کم و با قاشق سیلیکونی یا چوبی هم زده شود و مرتب هم از روی حرارت برمیداریم و میگذاریم که زرده ها لخته نشوند.
مرحله چهارم: هم زدن تا جایی ادامه دارد که مخلوط شیر و زرده ی تخم مرغ اونقدری غلیظ شده باشه که پشت قاشق رو بپوشونه و وقتی با انگشت، خط میکشیم که خط ناپدید نشود
مرحله پنجم: مخلوط شیر و زرده تخم مرغ را داخل صافی ای که بالای ظرف خامه گرفتیم اضافه می کنیم که اگه احیانا لخته ای به وجود اومده، گرفته می شود و همزمان به طور مرتب هم میزنیم.
خوب هم میزنیم تا ترکیب خنک شود، و اسانس وانیل رو اضافه میکنیم.

طرز تهیه بستنی ساده وانیلی

مرحله ششم: بعد به ظرف در داری منتقل میکنیم و به مدت یک ساعت و نیم داخل فریزر میگذاریم.
مرحله آخر: بعد از یک و نیم ساعت فریز شدن، از فریزر خارج کرده وبا چنگال خوب هم میزنیم و دوباره میزاریمش تو فریزر .بعد از این هر بیست دقیقه از فریزر خارج میکنیم و با چنگال هم میزنیم و دوباره داخل فریزر میگذاریم. اکنون می توانید بعد از حدود 3 ساعت از بستنی لذت ببرید.

طرز تهیه بستنی وانیلی

تماس بگیرید