نحوه ارسال محصولات آرامیس مارکت و مراحل ثبت سفارش به چه صورت است؟
ارتباط با تیم فروش جهت دریافت مشاوره
با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا بتوانید مدل مناسب را متناسب با بودجه و نیاز خود را با قیمت مناسب انتخاب و خریداری کنید.
ثبت سفارش خرید بعد از مشاوره
تکمیل اطلاعات مربوط به سفارش (اطلاعات مورد نیاز مانند نام، آدرس، شماره تماس و مشخصات محصول) و پرداخت بیعانه برای تولید محصول.
تنظیم فاکتور خرید و تایید مشتری
صدور پیش فاکتور برای محصول خریداری شده برای مشتریان (درج تمام اطلاعات مربوط به تولید محصول) برای تایید نهایی توسط مشتری
پیگیری وضعیت سفارش تا تولید نهایی
پس از ثبت سفارش می توانید از طریق شماره پیوست درج شده بر روی فاکتور و کارشناس فروش آن می توانید وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید.
پرداخت نهایی مبلغ ذکر شده در فاکتور
مبلغ باقی مانده از مبلغ درج شده در فاکتور را به شماره حساب شرکت واریز کنید. ارسال رسید تراکنش برای کارشناس فروش مجموعه.
بارگیری محصول جهت ارسال
محصول باید به طور ایمن و محکم بسته بندی شود تا در حین حمل و نقل آسیب نبیند. برای باربری باید بارنامه ای ایجاد شود که شامل جزئیات ارسال محصول می باشد.