سوالات متداول پیش از خرید محصولات آرامیس مارکت

آیا تمامی محصولات شما تحت پوشش ضمانت قرار دارند؟

بله، تمامی محصولات ما تحت پوشش ضمانت قرار دارند. ما به کیفیت محصولات خود متعهد هستیم و در صورت بروز هرگونه معیوب یا نقص، خدمات پس از فروش و پشتیبانی لازم را ارائه می‌ دهیم. لطفاً برای اطلاعات بیشتر به شرایط گارانتی هر محصول مراجعه کنید.

استعلام قیمت و خرید محصولات آرامیس مارکت چگونه است؟

جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت می‌ توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما بتوانند در این زمینه به شما کمک کنند تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

فرآیند ثبت سفارش فریزر صندوقی آرامیس مارکت به صورت زیر است:

  • ارتباط با تیم فروش جهت دریافت مشاوره
  • ثبت سفارش خرید بعد از مشاوره
  • تنظیم فاکتور خرید و تایید از سوی مشتری
  • پیگیری وضعیت سفارش تا تولید نهایی
  • پرداخت نهایی مبلغ ذکر شده در فاکتور
  • بارگیری محصول جهت ارسال
     

نحوه ارسال کالاهای خریداری شده چگونه است؟

بعد از اتمام فرآیند مربوط به تولید محصولات نیاز است تا به صورت ایمن و محکم بسته‌ بندی شوند تا در حین حمل و نقل آسیب نبیند. برای ارسال محصول از طریق باربری نیاز است تا بارنامه‌ ارسال بار صادر شود. بارنامه صادر شده شامل اطلاعات مربوط به جزئیات محصول، فرستنده و گیرنده و اطلاعات حمل و نقل می باشد.

چگونه می‌ توان محصول را خریداری کرده و هزینه سفارش را پرداخت کرد؟

پس از ثبت سفارش پیش فاکتور برای محصول خریداری شده صادر می شود و شما باید مبلغی را به عنوان بیعانه به حساب شرکت واریز کنید تا مراحل مربوط به تولید محصول آغاز شود.

آیا می‌ توانم سفارش ثبت‌ شده را لغو کنم؟

برای مرجوع کردن محصولات آرامیس مارکت، معمولاً باید به شرایط و قوانین مشخصی که توسط خود شرکت تعیین شده توجه کنید. به طور کلی می توان گفت که این شرایط شامل موارد زیر باشد:

  • مدت زمان مرجوعی: معمولاً مدت زمانی برای مرجوع کردن کالا توسط شرکت تعیین می‌ شود.
  • وضعیت کالا: فریزر باید در شرایط اولیه خود، بدون آسیب و با بسته‌ بندی اصلی باشد.
  • فاکتور خرید: معمولاً نیاز به ارائه فاکتور یا رسید خرید دارید.
  • دلایل مرجوعی: اگر دلیل مرجوع کردن به علت نقص یا مشکل در کارکرد فریزر باشد، باید مستنداتی دال بر این مورد ارائه دهید. 
  • تماس با پشتیبانی: بهتر است قبل از اقدام به مرجوع کردن، با بخش پشتیبانی مشتریان آرامیس مارکت تماس بگیرید تا راهنمایی‌ های لازم را دریافت کنید.
  • لغو سفارش ثبت شده: توجه داشته باشید که ۲۰% مبلغ کل به عنوان ضرر و زیان کسر و مابقی مبلغ پرداخت شده عودت داده می شود.
نیاز به مشاوره دارید؟ x

تهران، میدان جمهوری بعد از پل حافظ پلاک 657

تهران، اتوبان امام رضا قرچک خیابان قلعه نو بعد از بلوار 14 معصوم

اینستاگرام تلگرام واتس اپ